فلزیاب Titan 400 Smart تایتان

فلزیاب Titan 400 Smart تایتان

فلزیاب Titan 400 Smart تایتان

 Titan 400 Smart تایتان

با طراحی کاملا جدید که اولین دستگاه در نوع خود، در جهان است. برای کارکرد آسان در انواع خاک و سخت ترین شرایط آب و هوایی ساخته شده است.

فلزیاب Titan 400 Smart تایتان

و با فناوری کالیبراسیون خودکار می تواند از انواع سنگ های معدنی اعم از سنگ های رسوبی، دگرگونی و آذرین عبور کند. شعاع کاوش این دستگاه 3000 متر و عمق کاوش آن 25 متر است. این دستگاه گنج یاب از سه سیستم زیر تشکیل شده است: آنتن راداری برای جست و جوی اهداف در محیط های باز و گسترده یون یاب پیشرفته کاوش فرکانس پایین (VLF)

سیستم آنتن راداری :

مشخصه این سیستم دقت بالا در شناسایی و ردگیری مکان هدف و محدود کردن آن در فاصله کوچک است.

فلزیاب Titan 400 Smart تایتان

دستگاه با نشان دادن سیگنال های نوری روی صفحه شروع به جستجو می کند تا نشان دهد دستگاه در حال ارسال و دریافت سیگنال هایی است که شما را به سمت هدف هدایت می کند. هنگامی که یک سیگنال دریافت می شود، دستگاه سه عملکرد را به طور همزمان فعال می کند تا حضور هدف را تایید کند. چرخش گیرنده سیگنال مستقیماً به سمت هدف جهت هدف بر روی صفحه نمایش هوشمند ظاهر می شود صدای بوق زمانی که گیرنده سیگنال به سمت هدف می چرخد

یون یاب :

این سیستمی است که در تشخیص میدان های یونی که در اطراف طلا و گنجینه های مدفون شکل می گیرند و جستجو با حرکت دستگاه از راست به چپ، باید زاویه ای معادل 180 درجه داشته باشد و هنگامی که یک سیگنال صوتی شنیده می شود و مکان نما روی صفحه ظاهر می شود که یک هدف کشف شده است. با حرکت دادن دستگاه به بالا و پایین، صدای بوق را دنبال کنید هنگامی که به بالای هدف برسید، صدای دستگاه برای تأیید حضور هدف مستقیماً در زیر دستگاه تسریع می‌شود. عمق در سیستم یونی به 25 متر زیر زمین و شعاع کاوش به 3000 متر می رسد.

سیستم پیشرفته VLF

با دقت بالا در شناسایی فلزات، تا عمق 3 متری زیر زمین را کاوش میکند. یک سیستم کاملا اتوماتیک که تحت تأثیر انواع خاک قرار نمی گیرد و فرقی ندارد که نوع زمین مرطوب یا غنی از کانی های معدنی باشد.

فلزیاب TITAN 400 همچنین دارای موارد زیر است:

سیستم تشخیص و جستجو برای فلزات گرانبها سیستم جستجوی عمومی یعنی جستجوی فلزات گرانبها و غیر گرانبها: این سیستم علاوه بر تشخیص فلزات گرانبها انواع فلزات را با دقت بالایی جستجو می کند.

ویژگی های فلزیاب TITAN 400 :

فلزیاب خزر بعد از انتخاب و تست سلامت دستگاه قبل از خرید حتما به این نکات توجه داشته باشید: فروشگاهی که دستگاه را از آن خریداری می کنید حتما دارای خدمات پس از فروش باشد که اگر زمانی دستگاه احتیاج به قطعه ، تعمیر و یا آموزش مجدد داشتید بتوانید به شرکت مورد نظر رجوع کنید و یا حتی بتوانید فلزیاب خود را ارتقا دهید .

خدمات شرکت فلزیاب خزر کاوش

1. تمامی محصولات شرکت فلزیاب خزر کاووش دارای گارانتی می باشد 2.تمامی فلزیاب های این شرکت دارای خدمات پس از فروش می باشد از قبیل آموزش و رفع ایراد در اپراتوری در کارکردن با دستگاه هم به صورت حضوری و تلفنی می باشد. 3.مشاوره رایگان جهت اطلاع از قیمت فلزیاب  و خرید آن و آشنایی با آثار و علائم 4.تهیه و ارسال فلزیاب و طلایاب طلایاب مورد نظر مشتری به تمامی نقاط  کشور در سریع ترین زمان ممکن.

فلزیاب خزر کاوش

خرید،فروش،تعمیر فلزیاب و ارتقاء انواع سیستم های فلزیاب،گنج یاب،معدن یاب و طلایاب با بهترین قیمت و یک سال گارانتی شرکتی و 4 سال خدمات پس از فروش. همراه با آموزش و تست در حضور مشتری برای مشاوره و اطلاع از قیمت فلزیاب ها با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. شماره تماس: 09212521608

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Previous post ردیاب فرکانسی Cuckoo کوکو
Next post دستگاه ردیاب Model-15